lunes, 13 de julio de 2015

GRÀCIES AL MÓN PEL INTERÈS PER CATALUNYA




Deixin-me que avui estigi optimista i un tant orgullós de mi mateix i del meu orgull català, no puc per menys que fer aquest petit article per fer partícips als meus seguidors i alhora donar les gràcies als que em segueixen des de fora de les nostres fronteres, mai hagués pensat que tres articles acabats escrits la setmana passada relacionats tots amb la política catalana poguessin cridar tant l'atenció fora d'Espanya.
Sempre l'estat espanyol ens diu que Catalunya no importa gens a Europa ni al món, que si ens separem d'Espanya quedarem aïllats i que poc menys haurem de sobreviure en la misèria econòmica i sense cap suport polític, ens fessin fora de la UE, no podrem utilitzar l'euro, i no sé quantes coses més ens poden passar.


Bé doncs jo que escric el just sobre Catalunya ja que entenc que en la relació Catalunya – món, encara no és important perquè tot i els esforços del Govern de Catalunya que impulsa oficines de representació en les més importants ciutats d'Europa i més enllà. Espanya ens amaga ens tapa no ens mostra a l'exterior encara que siguem la millor de les seves regions però amb tot això avui m'atreveixo a dir-los als meus compatriotes catalans: No ens poden anul·lar ni amagar el món sap el que passa i crec que també perquè passa a Catalunya i li interessa .


El meu raonament està recolzat en números, uns números que els sorprendran com m'han sorprès a mi. Com els deia a l'inici vaig escriure tres articles al meu blog referint-me a unes circumstàncies polítiques locals bé quin ha estat la meva sorpresa quan en les estadístiques que google ofereix a tot usuari editor de blogger, resulta que aquests tres articles han batut tots els rècords de visites a la setmana però el més important i motiu de la meva atreviment per escriure sobre això és que el percentatge més gran de visitants ha estat de fora d'Espanya i de Catalunya i no per poc les visites als blocs en català han estat un 27%, els escrits en espanyol un 29% i als escrits en anglès per al món han sumat el 44%.


Gràcies món crec que és significatiu que sabeu de nosaltres i que ens considereu com un tema polític i humà amb la importància suficient perquè ens dediqueu uns minuts, no ens abandoneu, no sé si arribarem al nostre propòsit de ser aviat una nació més però si ho aconseguim necessitarem l'ajuda de tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario