miércoles, 8 de julio de 2015

JO NOMÉS VOTARE EL 27S UNA LLISTA UNITÀRIA FORMADA AMB “MINIONS”




Crec que a cap dels meus lectors se'ls ocorrerà posar en dubte la meva catalanitat i el meu sentiment d'independència per al meu petit país, però una cosa és el sentir profundament una identitat i una altra molt diferent que em vulguin fer passar per imbècil. Entenc que ho siguin gairebé tots els polítics que avui estan obstinats a destrossar la possibilitat d'un procés sobiranista per a Catalunya perquè la política embruteix a qui la practica, ja pot ser de dretes d'esquerres o revolucionari del carrer, tot és donar-li un vot a un home o una dona i en aquest moment perd la raó canvia d'estatus i es creu amb saviesa i drets que no té.


Vinc dient que no hauran eleccions a Catalunya el 27S i em reafirmo crec que no és possible convocar unes eleccions que seran invalidades a les 12 hores d'haver-se consumat perquè és impossible que guardin les normes legals d'un procés totalment legalitzat i enquadrat en la constitució vigent , les eleccions són perquè els ciutadans elegeixin els seus representants "polítics" per formar un govern que guiï i dirigeixi l'economia la sanitat la vigilància a fi la vida en societat d'un país, no per entretenir-se en veure qui la fa o diu més grossa.


És evident que si s'està jugant ara a buscar llistes de persones civils per així dir-ho davant la imminent possibilitat que es proclamin eleccions al setembre, no és per guanyar-les, és per a tot el contrari és per perdre i que el desastre no afecti els polítics i els seus partits i no es deixin enganyar anem cap a un autèntic desastre nacional català, mirin vostès és facilíssim d'entendre. Un cop decidit que els polítics volen presumir de qui la té més llarga (la llista de vots s'entén) es van adonar que cap li arriba més enllà dels seus pantalons i això els va fer por, ¡mira que si la societat veu que no puc! Vaja ridícul així que millor ho deixem i que l'ensenyin altres.


És dur el que estic exposant, ho sento però és així, no se m'acut una altra metàfora jo si haguessin hagut eleccions constituents hagués votat segons sempre he votat és a dir al partit que sempre ha estat el que he considerat més afí amb les meves idees polítiques, si aquest partit s'hagués unit amb altres partits per entre ells donar la imatge d'unitat per enfrontar-se a un procés constituent declarant així en els seus programes electorals hagués votat a aquesta unió sense dubtar-ho, però el que no faré és votar al veí del cinquè o a la senyoreta de la cantonada que està molt bona però que no tinc la més remota idea del que pot fer en un govern per molt provisional que vulguin pintar-lo.


I és que fa pudor perquè si abans de començar ja saben que això que proposen és provisional és que no mereix ni plantejar perquè després que farem suposem que guanyen les eleccions el veí i la noia estupenda que deia abans el dia 28, 29, 30, ... .. Que faran cal pagar pensions cal pagar funcionaris i el pitjor cal enfrontar-se amb Madrid. Em diran vostès que aquests primers dies segueix en funcions el govern actual. Llavors la meva resposta és, doncs perquè no s'han presentat a les eleccions. Davant aquesta pregunta la seva resposta només pot ser una, ¡per por de perdre-! després si això és així no em serveixen per continuar i canviar-traient fora la llista més votada (suposant que ho fos).

Espero que el seny torni a la política català o el ridícul serà incontestable de moment no acaba de aclarir-se si l'executiu català d'Artur Mas avala o no que els sobiranistes concorrin a les eleccions del 27 de setembre amb una llista sobiranista sense polítics. Jo ja ho dic a la capçalera només accepti una llista confeccionada amb “MINIONS” perquè almenys em faran riure.


Deixeu-vos de tonteries i afrontin la seva obligació em dirigeixo a tots partits i organitzacions civils presenteu-vos els primers o facin-partits polítics els segons només així el que escriu assumirà la legitimitat d'aquestes impossibles eleccions si la final n'hi ha i en base als programes aniré a votar . No ho faré per votar a compte d'altres tinguin-ho en compte i com jo estic segur que molts faran el mateix senyors polítics sumar segueix sent molt fàcil i la suma de vots de tots els partits sobiranistes és clara així que no sé perquè la volen destrossar, o és que estan vostès com els grecs i ara els interessa que després de tant soroll ara no els interessa plantejar una sobirania doncs quina pèrdua de temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario