viernes, 16 de enero de 2015

NO HI HAURÀ ELECCIONS AL 27S A CATALUNYA



El moviment sobiranista iniciat fa tres anys pels grups socials independents catalans (ANC); Òmnium; (AMI) ha estat devorat per la política, aquest ogre devorador d'il·lusions i de projectes que està perdent l'objectivitat en els seus propis actes. I en aquest comentari d'inici no em refereixo exclusivament a la i els polítics catalans, sinó a les polítiques i els polítics espanyols i europeus.

El que la societat catalana varem començà voluntàriament, plens d'il·lusió i amb una unitat exemplar, els polítics catalans ho han trinxat i destruït completament, el vaig dir fa uns dies enrere i avui després d'escoltar i llegir els discursos i manifestacions del president de la Generalitat de Catalunya, i del vicepresident de facto i president d'ERC ho confirmo: AMB VOSTÈS NO VAIG NI A VOTAR EL 27S, NI MAI, és clar, com es diu vulgarment puc posar els caràcters més alts però no puc dir-ho més clar.

Quina vergonya i quin deshonor és el que ens han causat, com podrem seguir vivint d'ara endavant, com a catalans no per descomptat, com ho em de fer perquè no volem seguir sent espanyols de segona que és al que ens han condemnat. És curiós vostès dos senyors Mas i Jonqueres ens han robat la nostra personalitat, ens han desposseït del nostre orgull i del nostre honor sobiranista.

Mirin no vaig a votar perquè no vull perdre més el meu orgull ni el meu sentiment català, prefereixo que m'ho robin com van a fer vostès, però no seré jo el que l'hi ofereixi, per això jo no aniré a votar mai més mentre vostès estiguin més o menys liderant aquesta abominable traïció, que hauria avergonyir-les tant, que haurien de retirar-se de la política i del govern de Catalunya. No ho entenen veritat, han de pensar que m'he tornat boig tractant-los així de traïdors i de lladres doncs no senyors jo els i ho explicaré,

Quan la societat catalana vam moure cel i terra omplim manifestacions carreteres i avingudes clamant independència i una nació, vostès van veure la possibilitat de passar a la història com els líders capaços d'haver fet aquesta proesa, que no era seva sinó que era la nostra i per lògica legal i per l'ordre democràtic nosaltres la societat els va posar en les seves mans tot, la força el projecte, l'ordre, la il·lusió, i la voluntat, i ho vam fer amb orgull i sobretot amb honor, perquè hi havia molt honor en una societat que indignada, i assetjada per uns mals governs centrals i autonòmics ens havien destrossat l'economia, el treball, la salut, i ens havien fet el pitjor, ens havien fet desaparèixer com a grup social base en la vida catalana. Tant Espanya com Catalunya havien esborrat de la faç de la terra a la classe mitjana.

Això va aixeca els ànims sobiranistes, no van ser vostès, van ser els corrents socials que es van organitzar ràpidament quan es van adonar del que passava de veritat, la societat era víctima de la política errònia i inhumana que emanava del govern d'Espanya i que el govern de Catalunya , no podia fer res més per llei que continuar-la. No va ser un acte impulsiu ni un somni quimèric el que vam començar els catalans va ser una acció de supervivència nacional i vam arribar tan alt i tan clar en els nostres desitjos i propòsits, que vostès van haver de escoltar el clam de la societat i prendre la direcció de l'operativa.

Aquest va ser l'error que vam cometre no havíem d'haver deixat aquella força aquella il·lusió aquell dret inalienable a les seves mans, però ho vam fer perquè pensàvem que teníem l'obligació de fer les coses sota la raó i no amb la força, avui veiem que ens varem equivocar, en poc més de dos anys vostès Sr. Mas I Sr Jonqueres han convertit una il·lusió que havia mogut l'interès de mig món, en un fracàs total, perquè el procés cap a la independència de Catalunya està completament mort.

No hay comentarios:

Publicar un comentario