miércoles, 11 de noviembre de 2015

A LES ORGANITZACIONS CIVILS CATALANES, OMNIUM CULTURAL I ASSEMBLEA NACIONAL CATALANA.



Benvolguts amics: he estat donant suport tots els actes que he pogut assistir i que heu organitzat dirigits a la possibilitat que Catalunya pogués arribar a ser la nostra nació, fins i tot he col·laborat contribuint amb una quota mensual a una de vosaltres, però de la mateixa manera que he em sento orgullós d'haver col·laborat avui em sento avergonyit del que hem aconseguit i així ho vull manifestar.

Crec sincerament que la força per arribar a ser una nació a estat i esta únicament en nosaltres la societat, i el meu desengany és absolut quan en arribar al moment final cap de les dues heu pres la responsabilitat de portar-nos a tots els catalans a la independència i heu deixat en mans de la immunda acció dels polítics tota la responsabilitat que els ciutadans havíem posat en vosaltres, ja veieu com ha acabat en un autèntic desastre i el que és pitjor, en una vergonya social d'àmbit nacional, a mi i no sé a quants més, ens donarà vergonya sortir per Espanya i pel món i dir que som catalans.

No em serveix que alguns membres de les vostres organitzacions estiguin en càrrecs públics i polítics per justificar-vos vostès han fracassat estrepitosament i ens han fet fracassar a tots els catalans que hem mantingut la lluita i la il·lusió durant aquests últims tres anys. Jo m'he quedat de pedra quan he vist que el front nacionalista el configuraven els mateixos polítics que ens representaven fins ara, amb uns impresentables personatges que l'únic que volen és fer-se notar però que no tenen ni capacitat ni educació per representar-me a mi i a molts catalans .

D'això els faig responsables perquè jo no coneixia ni tenia perquè conèixer a la CUP però vostès si i vostès no podien o millor dit no havien de posar tota la feina de vostès i nosaltres en mans d'aquests bojos impresentables, són vostès les seves dos organitzacions les que ens han portat enganyats fins aquí, ho sento ser tan dur però crec que han de assumir-ho, és evident que vaig a donar-me de baixa de l'associació de la qual sóc simpatitzant i col·laborador econòmic i ho faré perquè em sento enganyat (no estafat) encara que d'aprofundir més per descartar del tot.

Vostès haurien d'haver conegut per endavant la situació i tenien l'obligació de valorar els resultats de les eleccions que una de les seves presidentes va demanar desaforadament l'Artur Mas en un míting final d'una manifestació, però està clar que hem fet l'imbècil hem corregut amb tots els esforços i al final els hem donat als polítics la decisió i està ja ho veuen ha estat l'enfonsament total del projecte sobiranista català jo no vull passar-me de llest però quan vaig veure que vostès no es composaven en organitzacions polítiques per encapçalar el punt final del procés em vaig dona conta que les forces polítiques anaven a ser incapaços de fer-ho com així ha estat.

Vostès haurien haver-se constituït en una coalició política clara i concreta és dir alguna cosa semblant a Òmnium ANC o viceversa i quan vaig veure que no ho feien sinó que quedaven enterrats a la coalició política formada per CDC i ERC endevini que el que estàvem fent eren simplement unes altres eleccions d'aire polític per seguir governant una autonomia, però no per fer una independència, i ho he dit ja en molts articles i ho repeteixo UNA INDEPENDÈNCIA NO ES FA AMB VOTS. Es fa amb lluita s'ha de guanyar al carrer, no a les urnes, no demano que es guanyi amb armes ni em perduda de vides això ja va passa a la història, però si amb vagues, amb manifestacions contínues, amb interferències laborals, de serveis urbans, de molèsties, de desordres civils, tot ben planificat

Si vostès haguessin tingut el valor de sortir de la comoditat dels seus respectius escuts d'organitzacions civils pacifistes i d'àmbit cultural i haguessin baixat a l'arena política convertint-se en partits polítics, avui la CUP no tindria ni un sol escó al parlament català així de senzill, perquè els que han arrossegat més de dos milions a cadascuna de les manifestacions de carrer i al primer 9N van ser vostès no va ser ni CiU ni ERC ni de bon tros la CUP.

Ara no sé si al final s’arribarà a un acord d'investidura o no, però el que si tinc clar és que jo no vull una independència que no representi els meus sentiments catalans d'ordre d'educació de serietat i d'història, i no accepto de cap manera quedar en deute d'una organització incívica i absolutament insolidària com la CUP. Així que lamento dir-ho però a partir d'avui han perdut un lluitador per la independència de Catalunya no ens la mereixem o així m'ho sembla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario